Kışlık Domates Sosu Tarifi İçin Malzemeler

  • 10 kg domates ( Çanakkale )
  • 2 kg kırmızı biber

Kışlık Domates Sosu Tarifi Yapılışı

Çanakkale domatesleri bol suda yıkanır kafaları alınır ayrı yerde 4 e bölünür bu bölünen domatesler robotttan çekilir tencereye aktarılır kırmızı biber de ayıklanmış parçalanmış robota atılır sonra aynı tencereye eklenir, bir tutam tuz atılıp, iyice 40 kadar arada karıştırılır pişirilir, kavanozlar hazır edilir ben yarım kg yada mini boy kullandım. Yıkama kurulama önceden yapılmalı kapaklarda öyle pişen domatesin altı kapatılır, bir cezve yardımıyla domatesi alıp kavanoza katarız çok sıcak olduğu için alt elimizde büyük bir bez olsun üstüne kavanozu alın ağzına kadar doldurup hemen kapağı sıkıca kapatın ters çevirin. Sırayla hepsini yapın ters halde vakum yapacak soğuyana kadar. Çok kolay bir işlem. Ben geçen gün 1 kasa aldım 20 ile 25 kg arası domatesi yaptım tabi bu tarife az yaptığımı koydum. Menemenlik olan da aynı böyle sadece biber ekliyorsunuz. 1 gün sonra ters kavanozları düzeltip dolaba rafa istediğiniz yere yerleştirin. Kolay gelsin
tarifi nefis yemek tariflerine de eklemiştim 
buradan bakabilirsiniz

diğer video içinse  youtube da    girip izleyin.

Yorumlar

Popüler Yayınlar