kendin yap ---- minder kılıfı



yapılışı için şu SİTEYE TIKLAYIN

gerçek çok başarılı anlatılmış
evde  dikiş yapmak isteyenler için benimde bir dikiş makinem var
ufak tefek dikişler yapıyorum ama tam bir eğitimim yok inşallah ileride kursa gitmek istiyorum
iğneliğim
singer 4411 heavy duty makinem
geçen yıl almıştım bir heveslee.. alisverisyap.com dan çok çok ucuza 
marifet seti ve kargo dahil 370 tl ye indirimdeydi ozaman
siteyide tavsiye ederim 


bu resimdeki de benim dikiş makinem işte


hatta şuan da benim  makine 307 liraya düşmüş
singer-heavy-duty-4411-zig-zag-dikis-makinasi
valla çok uygunn

Yorumlar

  1. Blogun hayırlı ,takipçin bol olsun.:))

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim ilk yorumuda senden aldım

    YanıtlaSil
  3. çok hoşş bir sayfa olucak burası,belli..:)
    takipteyim ki bende.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. çok çokl sevindim canım sağolasınn

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar